چگونه به کنترل بیماری های کلیه با کراتینین 2.7
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کنترل بیماری های کلیه با کراتینین 2.7

چگونه به کنترل بیماری های کلیه با کراتینین 2.7Hello، دکتر. شوهر من به تازگی با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده شده است، و سطح کراتینین او 2.7 است و GFR 42 است، من می خواهم به دانستن معنای آن چیست. می توانید برخی از پیشنهادات در مورد چگونگی کنترل بیماری خود را؟
برای شرایط شوهر خود را، سطح کراتینین او است 2.7 و GFR 42 است، که به معنی او در حال حاضر در مرحله CKD 3، و عملکرد کلیه خود است متوسط ​​کاهش می یابد. اگر او درمان اثر را ندارد و نگه داشتن یک رژیم غذایی برنامه ریزی، او به سرعت از مرحله CKD 4 رنج می برند و یا حتی به نارسایی انتهایی کلیه ایجاد می شود. سپس او فقط می تواند بسته به دیالیز زندگی می کنند و یا منتظر یک پیوند کلیه. بنابراین، در اوایل و درمان موثر خواهد بود که بهترین راه برای کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیه خود را.
چگونه به کنترل بیماری کلیه با کراتینین 2.7؟
همانطور که در بالا درمان به موقع و موثر ذکر خواهد بود که بهترین راه برای کنترل بیماری کلیوی، بنابراین در اینجا من پیشنهاد می کنم او را به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که با استفاده از داروهای گیاهی چینی سنتی هیچ عوارض جانبی در بیماران و.
برای برخی از درمان های غربی، که تنها می تواند به کنترل علائم ناشی از بیماری کلیه، اما می تواند صدمه به کلیه ها جلوگیری نمی کند. و برخی از داروهای غربی اغلب عوارض جانبی در بیماران، آن را نیز ممکن است عملکرد کلیه ها آسیب برساند. با این حال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تابع از بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، که نه فقط آن دسته از علائم مانند سطح کراتینین بالا بردن اما همچنین می تواند بیماری کلیوی اساسا اصلاح.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: